2018 Payson Pioneer

4.731 reviews
Travel TrailerPayson, AZ
Sleeps 8
27 ft. long
Pet friendly

This is a 2018 upgraded trailer with a large slide out creates a roomy bunkhouse sleeper that fits everyone's camping needs. Private queen bed, all the amenities you would want for your relaxing vacation. Fully stocked with kitchen pots, pans, dishes, silverware, large utensils, (linen and towel pack available) and more!


Features

2018 Heartland Pioneer
  • Sleeps 8
  • Fresh water: 42 gal
  • Gray water: 35 gal
  • Black water: 35 gal
  • Propane capacity: 10 gal
  • Gross weight: 7,700 gal

Amenities

  • Inside shower
  • Outside shower
  • Toilet
  • Radio
  • TV / DVD
  • Dining table
  • Kitchen sink
  • Microwave

Meet your host, Donald

Member since 2017Dealer

We are here to remove the obstacles between you and your perfect adventure. Along with our fleet of rental trailers which can include delivery and set up, we provide generators, kayaks, paddle-boards, and canoes!

Usually answers in less than 24 hours


Rules and policies

  • Pet friendly
  • No music festivals
  • No tailgating
  • No smoking

Customers towing our rental units to Off-Road/Dirt Road locations must be approved by Garvin's RV and Adventures prior to picking up this unit.

24/7 roadside assistance
Learn more about Roadside Assistance

Roadside assistance on every rental, plus help planning your trip or operating the RV.

Learn more about Roadside Assistance

Add-ons

Enhance your trip with these add-ons. Available at checkout.

A/C Generator
3600 Generator will run A/C unit, microwave, hair dryer, lights, TV, DVD player, charge phones.
$25.00
/per day
Camp Chair
Folding Camp Chair
$5.00
Delivery - Country Thunder
Deliver, set up, and pick up the trailer - AZ Country Thunder - Delivery only Wednesday - Pick-up Only Monday for the venue. We will not deliver or pick up Thursday-Sunday of the event.
$550.00

Availability and rates

November 2022
S
M
T
W
T
F
S
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
December 2022
S
M
T
W
T
F
S
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7

There’s a 3 night minimum stay

Fees
  • Security deposit: $500.00 (refundable)
  • Prep fee: $30.00. This fee covers preparing this unit for rental, including: Cleaning and Restocking Fee
2018 Payson Pioneer

Dates




Reviews

(4.7)

Elizabeth P.

November 20225

An absolutely amazing company. They have made every one of our trips simple and stress free. They have worked around us numerous times and we have never had a single rude or negative experience with them. We will CONTINUE to use Garvin for every camping adventure until we can purchase our own 💖 thank you all so much you are truly phenomenal.

Donald’s answer

Thank you so much for the kind words! We appreciate you!! Have a great Holiday Season!! See you soon!!

Kenneth H.

November 20225

Donald’s answer

Thank you for the great review, Mr. Heflin!

Robert S.

October 20225

What a great time we had at Roosevelt Lake, we were there for a week and everything worked great! The staff is Awesome as well!! We will always use Garvin’s RV and Adventures for our trips!! Thank you!!

Colleen B.

September 20223

When rv delivered forgot to send generator was told would receive credit for day without. Never received. Also told 2 days prior to trip we were grandfathered in for $150 delivery fee. Then day before told we’re not it was the $200 and additional mileage fee added on. Not happy about these issues but too late to cancel at that point.

Donald’s answer

Hi Colleen,
Thank you for leaving a review. We did credit your account $25.00 for 1 night of no generator, it is on file to go toward your next rental. We apologize for that inconvenience as we had 10 deliveries that day, which is no excuse but we did have it there for you the very next morning. When you made the reservation you did not have an exact location where we would be delivering it to. When you reserved, the delivery fee for the Mogollon Rim area (50 miles from our location) was chosen at the $150.00 delivery fee. We were advised the day before your reservation that the location was actually in the Forest Lakes area instead. I advised you that there would be a change in the delivery fee. Since you booked before we changed our delivery prices, we honored the previous 50+ miles from our location at $2.00 per loaded mile instead of the $2.80 per loaded mile which I did explain to you when we spoke and I apologize if there was any confusion.

Vi W.

June 20222.5

Everything in the RV was dirty except the linens. Had trouble with the battery, but they did come and exchange it. Over all I'll probably rent again, but skeptical.

Donald’s answer

Hi-Vi, Our cleaning crew goes through extensive cleaning and sanitizing processes. When delivering on a dirt road, where you were located, dust and dirt can find their way into the trailers. If you would like to discuss this more, please feel free to give me a call!
Thank you!
Anna

Keven C.

April 20225

Donald’s answer

Thank you for the great review!!



Location

© Mapbox© OpenStreetMapImprove this map
Payson, Arizona

Exact location provided after booking


Similar rentals available on your dates