Renovated & Modern 2008 Fleetwood Pulse

4.37 reviews
Class CMoraga, CA
6 guests
Sleeps 6
24 ft. long
Pet friendly
Offers delivery

This is a newly renovated 2008 Diesel Fleetwood Pulse. Featuring new upgrades and equipped with 2 queen beds and a convertible dinette to sleep up to 6 people! This rig is fully stocked with all the kitchen necessities and central heat & air conditioning. Feel right at home with this modern decor and even a projector for comfortable movie nights! This diesel van is easy to drive and a new radio installed for your travel tunes. We worked hard to ensure you will have a home away from home for your camping dreams! WE ASK That YOU Please Clean UP After Yourselves AND Return THE Vehicle IN Clean Condition (WE Provide ALL Cleaning Materials). Our rig does NOT have leveling jacks but we do offer leveling blocks. We do not allow use of our awning but we do provide a pop-up canopy free of charge.

Features

2008 Fleetwood Pulse
  • Sleeps 6
  • 6 seatbelts
  • Fresh water: 29 gal
  • Fuel type: Diesel
  • Fuel capacity: 26 gal
  • Automatic transmission

Amenities

  • Inside shower
  • Outside shower
  • Toilet
  • Generator
  • Audio inputs
  • CD player
  • Radio
  • TV / DVD

Meet your host, Johnny & Naomi

Member since 2020

Host bio coming soon! Johnny & Naomi is committed to providing great stays for guests.

Usually answers in less than 24 hours


Rules and policies

  • Pet friendly
  • No music festivals
  • No tailgating
  • No smoking
  • 100 free miles / day
  • 4 generator hours / day

No Smoking at all allowed, security deposit will be held until smoke remediation can be obtained. A service fee of $100 is added to the removal charge and any remaining balance will be refunded to the renter.

24/7 roadside assistance

Roadside assistance on every rental, plus help planning your trip or operating the RV.

Learn more about Roadside Assistance

Add-ons

Enhance your trip with these add-ons. Available at checkout.

Chairs
Large capacity camping chairs
$10.00
/per day
Dump Fee
Optional - Will be charged if returned without emptying grey and black water tanks
$75.00
/each
Early Pick Up
Requested pick up time earlier than our schedule time
$50.00
/each

Availability and rates

September 2022
S
M
T
W
T
F
S
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
October 2022
S
M
T
W
T
F
S
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5

There’s a 8 night minimum stay

Discounts
  • Weekly (7-29 nights): 9.9% off nightly rate
  • Monthly (30+ nights): 9.9% off nightly rate
Fees
  • Security deposit: $750.00 (refundable)
  • Prep fee: $200.00
Renovated & Modern 2008 Fleetwood Pulse

Dates




Reviews

(4.3)

4.3
86 %
4.1
83 %
4
80 %
4.4
89 %

Cleanliness

4.3

Maintenance

4.1

Value

4

Listing Accuracy

4.4

Stephanie A.

September 20211

Let me start off by saying I never write bad reviews. My motto is usually, "if you have nothing nice to say, don't say anything at all". This case is an exception.

Johnny & Naomi’s answer

We are sorry that you had an unpleasant experience. When it comes to renting a home on wheels, sometimes there are unforeseen issues that can occur. We felt we were extremely helpful when notified of your issues and did our best to try and resolve the problems that occurred in an expedited manner. Since you had never driven or operated an RV before, we felt we properly informed you of our vehicle/operations and provided ample reference information for your journey. Your claim was thoroughly reviewed by Outdoorsy’s claim department and we provided evidence proving your user error of our vehicle, hence your claim was denied. Batteries dying is never fun for anyone and of course, isn’t something we could have predicted. Thus, we provided you a refund due to the inconvenience you experienced.

Tamara H.

July 20214

A nice sized RV and I really appreciated the decorative touches. Naomi was very available for communication throughout the trip. There was an issue with the sensors but they said they were taking it in right after the trip. Overall a good experience.

Flora M.

July 20215

Johnny and Naomi have the most amazingly renovated RV. Super cozy! It met all our needs for a family of four with 2 littles. There's plenty of space in the top cabinets to put snacks, books, and activities and closet space to put all the towels and cloths in the bathroom. The RV was fully stalked with cookware and dishware. Movie nights with the projector was a smashing hit! Johnny was very thorough in his walk-through. Naomi was very easy to communicate with. We loved our experience!

Kelley L.

July 20215

Loved the whole experience. Darling vehicle and wonderful host. Would definitely rent again.

Veronica &.

March 20210

Johnny & Naomi Navarro canceled the booking 0 days before departure. This is an automated posting.

Shirin B.

February 20215

Johnny and Naomi were absolutely fantastic hosts!
This was our first time renting an RV so we didn't know anything. Johnny and Naomi were patient and kind and they walked us through all of the details. We contacted them a few times on our trip with questions and they were extremely responsive and eager to help us resolve our issues.
As for the RV, it's totally decked out for a fun family getaway! It's beautifully restored with thoughtful design details like plants, and colorful pillows. It's also fully stocked with all of the kitchen utensils and supplies you could need - even some spices! Our kids loved watching movies on the projector and sleeping on the top "bunk." We had a really great time thanks to Johhny and Naomi. We can't wait to rent their RV again!



Location

© Mapbox© OpenStreetMapImprove this map
Moraga, California

Exact location provided after booking


Similar rentals available on your dates